Piękna i delikatna – takimi określeniami powitano kampanię organizacji Age UK. Ma ona zmienić sposób postrzegania i traktowania seniorów. Jej twórcy przekonują i młodszego, i starszego odbiorcę: „Pokochaj późniejsze lata”.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Age UK podejmuje kampanie na rzecz seniorów. Jednocześnie zatrudnia ich jako wolontariuszy w swoich sklepach oferujących m.in. odzież, meble, akcesoria domowe, sprzęt komputerowy, telefony komórkowe czy książki. Dochód ze sprzedaży tych przedmiotów – używanych (choć w bardzo dobrym stanie), ale też zupełnie nowych – wspiera działalność organizacji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.