Utrata zaufania klientów, coraz gorsze wyniki finansowe, pomoc rządowa ratująca przed bankructwem, a w końcu odświeżenie marki. To nie historia LOT-u, ale linii lotniczych Air New Zealand. Motywem przewodnim ich kampanii jest bezpieczeństwo przedstawiane w kontrowersyjny lub zaskakujący sposób – ostatnio z udziałem modelek w bikini.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ponad czterominutowy tegoroczny spot Air New Zealand, promujący loty na Wyspy Cooka na Pacyfiku, łączy motywy znane z kilku różnych filmów reklamowych. W jednym z pierwszych kadrów widzimy kilkuletniego Travela Ngatamariki mieszkającego na wyspie, oraz atrakcyjnych i uśmiechniętych pracowników linii.
Wszystko podobne do setek innych spotów – kolorowych pocztówek reklamowych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.