Kreatywni, non stop obecni w Internecie, leniwi, narcystyczni – to główne opinie na temat pokolenia coraz wyraźniej obecnego na rynku pracy. Ich prawdziwość sprawdziła firma Communispace z branży marketingu online. Badanie obejmowało zarówno milenialsów, jak i starszych konsumentów z Europy i USA.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Określenie „milenialsi” po raz pierwszych padło w amerykańskim magazynie „Advertising Age” w 1993 roku. Najstarsi przedstawiciele tego pokolenia ludzi urodzonych w latach 1982 (według innych źródeł: 1980) – 2000 mieli wtedy zaledwie 11 lat. Od tego czasu pokolenie to nazywano w różnoraki sposób: Generacja Y, Generacja Next, Generacja 9/11.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.