Najważniejszy pierwszy raz, czyli jak zachęcić młodych do głosowaniaNajważniejszy pierwszy raz, czyli jak zachęcić młodych do głosowaniaNajważniejszy pierwszy raz, czyli jak zachęcić młodych do głosowaniaNajważniejszy pierwszy raz, czyli jak zachęcić młodych do głosowania
Hipster i stado owiec w kampanii frekwencyjnej PE (fot. European Parliament )

Najważniejszy pierwszy raz, czyli jak zachęcić młodych do głosowania

Najważniejszy pierwszy raz, czyli jak zachęcić młodych do głosowania
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Chcesz przeżyć coś niesamowitego, poczuć się jak bohater filmu akcji? Możesz już głosować? Nie zmarnuj szansy, przyjdź na swoje pierwsze wybory – zachęca w spocie Parlament Europejski. A jeśli się do tego nie kwapisz, dopadnie cię Voteman – dodawał do niedawna oficjalnie duński parlament.

Ponad 500 mln obywateli z 28 państw będą reprezentować posłowie wybrani do Parlamentu Europejskiego. Do decyzji, na kogo oddać głos, próbują przekonywać partie polityczne i poszczególni kandydaci.

Walka toczy się nie tylko o mandaty. Malejąca z każdym rokiem frekwencja zmusza do troski także o to, by do urn poszło jak najwięcej osób. W poprzednich wyborach do europarlamentu (2009) frekwencja w całej Unii wyniosła 43%, z czego najwięcej obywateli, bo ponad 90%, głosowało w Belgii i Luksemburgu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja