W ciągu ostatnich miesięcy animowane zwierzęta dorównały popularnością celebrytom – z różnym skutkiem. Niektóre spoty z ich udziałem są zabawne, autorzy innych zapomnieli, że technologia to nie wszystko i wciąż najważniejszy jest pomysł.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Paradoksalnie, ofiarą zwierzęcej mody padło zwierzę, tyle że mniejsze. Sieć dyskontów należących do Jeronimo Martins zastąpiła uśmiechniętą animowaną biedronkę kilkoma większymi zwierzakami: roztańczonym jeleniem, ćwiczącym strusiem czy robiącymi zakupy niedźwiedziami.
Nie kojarzone automatycznie z brandem, są przede wszystkim elementem zaskoczenia, absurdu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.