Amazon powalczy z Apple i Samsungiem? WątpliweAmazon powalczy z Apple i Samsungiem? WątpliweAmazon powalczy z Apple i Samsungiem? WątpliweAmazon powalczy z Apple i Samsungiem? Wątpliwe

Amazon powalczy z Apple i Samsungiem? Wątpliwe

Amazon powalczy z Apple i Samsungiem? Wątpliwe
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Amazon, wprowadzając własny smartfon, chce konkurować o rynek urządzeń z najwyższej półki. Będzie trudno. Takie posunięcie wymaga dużych wydatków marketingowych i wysokich cen, czyli... odwrotności wszystkiego, co przyniosło firmie sukces w ciągu ostatnich dwudziestu lat.

W Polsce rynkowy debiut nowego smartfona komentowany był głównie w aspekcie nowych funkcji, w które został wyposażony. W „Gazecie Wyborczej” nazwano go nawet „wabikiem na zakupoholików”. Kusić ma ich funkcja Firefly, która – gdy użytkownik sfotografuje fizyczny przedmiot – podsuwa mu go w sklepie Amazon.

Nie wspomniano, że nie jest to rewolucja.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja