Toms, Shinola, Autonomy Works, Belu. Te nieznane polskiemu konsumentowi niewielkie firmy łączy fakt, że maksymalizacja zysku nie jest ich głównym celem. Jak udaje im się przetrwać na rynku, mimo rywalizacji z bardziej drapieżnymi i mającymi większe budżety rywalami?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Amerykanin Blake Mycoskie, zaskoczony południowoamerykańską nędzą – widokiem dzieci biegających bez butów, który uderzył go w 2006 roku podczas podróży po Argentynie – postanowił pomóc w inny sposób niż przez tradycyjną zbiórkę pieniędzy. Wykorzystał fason tamtejszych tanich (choć dla wielu miejscowych i tak niedostępnych) płóciennych butów nazywanych alpargatas, by poddać je jedynie lekkiej stylizacji (różne wzory i kolory) i wprowadzić na rynek amerykański.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.