To nie jest reklama, a ma szanse wzmocnić popyt na kremy z filtrem UV bardziej niż najprzemyślniejszy spot z kampanii. Nie formułuje żadnych argumentów. Pozwala tylko doświadczać prostego zjawiska fizycznego i rejestruje reakcje uczestników ulicznego eksperymentu.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Ten eksperyment może być inspiracją dla wielu twórców reklam. Co zrobić, by przekaz – nawet dotyczący znanego w sumie tematu – był sugestywny, wzbudzał zainteresowanie i emocje? Dobry przykład daje artysta Thomas Leveritt.
Jego film umieszczony niedawno na YouTube w ciągu kilku dni obejrzało już 12 milionów internautów. A nie jest to materiał pokazujący kolejne gwiazdy wykonujące splash.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.