Ice Bucket Challenge: pieniądze w kuble z zimną wodąIce Bucket Challenge: pieniądze w kuble z zimną wodąIce Bucket Challenge: pieniądze w kuble z zimną wodąIce Bucket Challenge: pieniądze w kuble z zimną wodą

Ice Bucket Challenge: pieniądze w kuble z zimną wodą

Ice Bucket Challenge: pieniądze w kuble z zimną wodą
Marguerite, Ł. Piosik

Marguerite, Ł. Piosik

-

Marguerite, Ł. Piosik

Marguerite, Ł. Piosik

W ciągu zaledwie kilku tygodni akcja charytatywna ALS Ice Bucket Challenge zawładnęła światem, zalewając filmami media społecznościowe. Zimny prysznic fundują sobie gwiazdy, politycy, branżowi celebryci, a także państwo Kowalscy. W czym tkwi fenomen całej akcji? I jakie wnioski może z niej wyciągnąć marketing?

ALS Ice Bucket Challenge to akcja charytatywna mająca pomóc osobom chorym na ALS (stwardnienie zanikowe boczne) przez wsparcie organizacji zajmującej się m.in. badaniami nad tą chorobą. Donacji towarzyszy dobra zabawa, co chyba każdy już zauważył na swojej tablicy na Facebooku.

Lokalne początki

Początkowo oblewanie się wodą z lodem miało charakter bliższy zabawie i już wcześniej – jeszcze w ubiegłym roku – bywało wykorzystywane w celach charytatywnych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja