W ciągu zaledwie kilku tygodni akcja charytatywna ALS Ice Bucket Challenge zawładnęła światem, zalewając filmami media społecznościowe. Zimny prysznic fundują sobie gwiazdy, politycy, branżowi celebryci, a także państwo Kowalscy. W czym tkwi fenomen całej akcji? I jakie wnioski może z niej wyciągnąć marketing?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
ALS Ice Bucket Challenge to akcja charytatywna mająca pomóc osobom chorym na ALS (stwardnienie zanikowe boczne) przez wsparcie organizacji zajmującej się m.in. badaniami nad tą chorobą. Donacji towarzyszy dobra zabawa, co chyba każdy już zauważył na swojej tablicy na Facebooku.
Lokalne początki
Początkowo oblewanie się wodą z lodem miało charakter bliższy zabawie i już wcześniej – jeszcze w ubiegłym roku – bywało wykorzystywane w celach charytatywnych.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.