Tylko kilka rzeczy na świecie irytuje tak bardzo jak publiczne odtwarzanie muzyki – zwłaszcza w pojazdach komunikacji miejskiej. Marketingowcy Ultimate Ears starają się przekonać nas, że nie musi tak być – raczą nas opowieściami o tym, że muzyka jest social.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
A to wszystko z powodu gadżetu, który znajduje się w ofercie firmy Ultimate Ears, należącej do znanej marki Logitech. Boom, bo tak brzmi jego nazwa, to przenośny głośnik, który łączy się z telefonem i umożliwia słuchanie muzyki nie tylko w pokoju, ale i pod prysznicem czy w czasie jazdy na rowerze.
Okazuje się jednak, że Boom to nie zwykły głośnik – to pierwszy w historii social music player.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.