Światowy potentat branży spożywczej – Mondelēz International – zainaugurował w Hondurasie projekt firmowany marką kawy Kenco. Ma on uchronić młodzież przed wpadnięciem w łapy lokalnych gangów. Koncern chce w ciągu jedenastu miesięcy zmienić dwudziestkę młodych ludzi bez perspektyw w wykwalifikowanych plantatorów kawy.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Projekt „Coffee vs Gangs” w brytyjskich mediach zainaugurowany został minutowym spotem. Film pokazuje, jak wygląda codzienność młodych ludzi z honduraskich slumsów. To, czego nie odegrali aktorzy, przedstawiono za pomocą animowanych tatuaży na ich skórze.
Kreacja: JWT London
Wielkie kampanie społeczne i akcje charytatywne mają to do siebie, że pomagają setkom tysięcy potrzebujących, przez co w gruncie rzeczy nie wiemy, do kogo konkretnie ta pomoc jest skierowana.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.