Coffee vs Gangs, czyli kawa lekiem na problemy HondurasuCoffee vs Gangs, czyli kawa lekiem na problemy HondurasuCoffee vs Gangs, czyli kawa lekiem na problemy HondurasuCoffee vs Gangs, czyli kawa lekiem na problemy Hondurasu

Coffee vs Gangs, czyli kawa lekiem na problemy Hondurasu

Coffee vs Gangs, czyli kawa lekiem na problemy Hondurasu
Łukasz Piosik

Łukasz Piosik

-

Łukasz Piosik

Łukasz Piosik

Światowy potentat branży spożywczej – Mondelēz International – zainaugurował w Hondurasie projekt firmowany marką kawy Kenco. Ma on uchronić młodzież przed wpadnięciem w łapy lokalnych gangów. Koncern chce w ciągu jedenastu miesięcy zmienić dwudziestkę młodych ludzi bez perspektyw w wykwalifikowanych plantatorów kawy.

Projekt „Coffee vs Gangs” w brytyjskich mediach zainaugurowany został minutowym spotem. Film pokazuje, jak wygląda codzienność młodych ludzi z honduraskich slumsów. To, czego nie odegrali aktorzy, przedstawiono za pomocą animowanych tatuaży na ich skórze.

  
Kreacja: JWT London

Wielkie kampanie społeczne i akcje charytatywne mają to do siebie, że pomagają setkom tysięcy potrzebujących, przez co w gruncie rzeczy nie wiemy, do kogo konkretnie ta pomoc jest skierowana.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja