Czego klienci nie wybaczają e-sklepom? Lista grzechów głównych i zaniedbańCzego klienci nie wybaczają e-sklepom? Lista grzechów głównych i zaniedbańCzego klienci nie wybaczają e-sklepom? Lista grzechów głównych i zaniedbańCzego klienci nie wybaczają e-sklepom? Lista grzechów głównych i zaniedbań

Czego klienci nie wybaczają e-sklepom? Lista grzechów głównych i zaniedbań

Czego klienci nie wybaczają e-sklepom? Lista grzechów głównych i zaniedbań
Monika Świetlińska

Monika Świetlińska

-

Monika Świetlińska

Monika Świetlińska

Sklepy internetowe nie doceniają siły opinii internautów. Ale jeszcze dalej im do komunikowania się z klientami, którzy publicznie wyrażają swoje rozczarowanie zakupami online. Skąd takie wnioski?

Od niemal dwóch lat eksperci jednej z polskich porównywarek cen przyglądają się komunikacji e-sklepów z klientami oraz opiniom, jakie wystawiane są po e-zakupach. Co zauważono? Przede wszystkim to, że nie wszystkie sklepy radzą sobie w sytuacjach kryzysowych, gdy rozżalony internauta dzieli się online informacjami o swoich negatywnych doświadczeniach ze sklepem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja