Nieprecyzyjny nadzór na zgłoszonymi pracami, sporadyczność działań traktowanych jako narzędzie taktyczne, mało motywujące nagrody – to niektóre błędy, które ma na koncie polski crowdsourcing. Ale są też i jego dobre przykłady.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Błędy popełniają nawet największe marki, dysponujące olbrzymimi budżetami marketingowymi. Trzy lata temu PKO BP zorganizował konkurs na hasło reklamowe, promowany w telewizji spotami z udziałem Szymona Majewskiego. Rozmach i duże wydatki skończyły się na… konieczności wycofania się i anulowania wyników konkursu.
Aby wygrać nagrodę, trzeba było zdeponować w banku nowe środki oraz zaproponować ciekawą nazwę lokaty, liczącą nie więcej niż 10 słów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.