Szukaj
Subskrypcja
Reklama w serwisie
Kontakt
Strona główna Wiadomości Inspiracje Tematy Raporty E-book Szkolenia
  Inspiracje
 

Coca-Cola i Pepsi grają w zielone

Kategoria: Zarządzanie marką | Autor: Mateusz Lubczański | Data: 22 października 2014
Słowa kluczowe: coca-cola, pepsi, coca-cola life, pepsi true, muhtar kent, santo buenos aires, green mountain coffee roasters, sodastream, stewia, amazon, greenwashing, eco



Słodycz już trochę inna niż kiedyś
Wojna pomiędzy producentami dwóch najbardziej znanych napojów gazowanych trwa. Stawką są portfele konsumentów przerażonych epidemią otyłości, a orężem – zielone wersje obu marek.




Aby otrzymać dostęp do pełnej treści artykułu
i możliwość komentowania

proszę się zalogować

Wystarczy wpisać w poniższe pole adres e-mail, na który otrzymują Państwo biuletyn, i przycisnąć Dalej.

 

Nowi użytkownicy mogą uzyskać bezpłatny dostęp do artykułów i mozliwość ich komentowania, zamawiając subskrypcję naszego e-biuletynu.


 
Komentarze do artykułu dodaj komentarz
ten sam właściciel
wethaed (09:37 2017-01-04)
jak napisał freefaxy Coca-Cola i Pepsico są własnością jednej firmy czyli Monsanto a obecnie Bayera. Pomijając zbrodniczą wręcz działalność podstawową Monsanto czyli GMO i związane z tym niszczenie środowiska a przede wszystkim niszczenie ekonomiczne rolników i niszczenie zdrowia osób stosujących herbicydy, insektycydy (np. tzw. modne niedawno małogłowie), to właściciel tylu marek (m.in. Procter & Gamble, Nestle, Unilever ...) jest tak naprawdę super-feudałem co jak sądzę jest niezdrowe dla ludzkości. Ja osobiście podjąłem decyzję o nie kupowaniu żadnych produktów tego właściciela.
spora ściema....
freefoxy (09:02 2014-10-22)
spora ściema z tą wojną... skoro i jednych i drugich rozlicza wspólny zarząd....
Posmak stewii
Jarosław Rubin 121marketi (13:16 2014-10-27)
Skąd informacja o nieprzyjemnym posmaku stewii. To raczej aspartam daje taki posmak.

Zarządzanie marką


Wszystkie z tej kategorii ->

Najnowsze Inspiracje

Kampanie reklamowe
Dove hakuje piękno
Mateusz Lubczański
Trendy
Technologia może się schować
Agnieszka Jaszcz
Marketing społecznościowy
Nawiązanie współpracy z influencerem – porady dla marek i specjalistów PR
Karolina Krasuska, Ewelina Kocenda
Marketing polityczny i miejsc
Po co polskim miastom obecność w serialach telewizyjnych?
Jakub Müller

Wszystkie wydania ->


 
 
 
 
 
 
 
Ostatnie komentarze
 
 
Oferty pracy Nowa!
Edukacja marketingowa
Ludzie
Firmy
Przetargi
 
 
Kategorie
Advertainment
Ambient media
Badania marketingowe
Biblioteczka
Design
E-mail marketing
Experiential marketing
Felieton
Handel detaliczny
Kampanie reklamowe
Kampanie społeczne
Konkursy reklamowe
Marketing bezpośredni
Marketing internetowy
Marketing młodzieżowy
Marketing mobilny
Marketing partyzancki
Marketing polityczny i miejsc
Marketing relacji
Marketing społecznościowy
Marketing szeptany
Marketing wirusowy
Media
Obsługa klienta
Prawo
Programy lojalnościowe i CRM
Promocje sprzedaży
Public relations
Reklama zewnętrzna
Shockvertising
Trendy
Zarządzanie marką
Zbędnik
 
Archiwum
Inspiracje:
nr 624 (26.04)
wszystkie wydania
Tematy:
nr 613 (28.04)
wszystkie wydania
 
 
 
Partnerzy:

Strona główna
Wiadomości
Inspiracje
Tematy
Raporty
Subskrypcja
Wyszukiwarka
Oferty pracy
Edukacja marketingowa
Kontakt z redakcją
Reklama w serwisie
Przyślij informację / artykuł
Partnerzy
Ochrona prywatności
YouTube
Facebook
Issuu
RSS
Copyright 2010 Pallad Media SC
 0.056670188903809