Coca-Cola i Pepsi grają w zieloneCoca-Cola i Pepsi grają w zieloneCoca-Cola i Pepsi grają w zieloneCoca-Cola i Pepsi grają w zielone

Coca-Cola i Pepsi grają w zielone

Coca-Cola i Pepsi grają w zielone
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Wojna pomiędzy producentami dwóch najbardziej znanych napojów gazowanych trwa. Stawką są portfele konsumentów przerażonych epidemią otyłości, a orężem – zielone wersje obu marek.

Czerwień, znak rozpoznawczy Coca-Coli, kojarzony z siłą, namiętnością i energią – na butelce nowego produktu ustąpiła miejsca zieleni. Wersja Life plasuje się pomiędzy klasyczną coca-colą a jej wersją „zero”. Dostarcza o 35% mniej kalorii niż napój z czerwoną etykietą.

Pepsi, odwieczna konkurentka Coca-Coli, nie mogła pozostać w tyle.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja