Od Epulsu do Google+: 8 serwisów społecznościowych, które straciły użytkowników i reklamodawcówOd Epulsu do Google+: 8 serwisów społecznościowych, które straciły użytkowników i reklamodawcówOd Epulsu do Google+: 8 serwisów społecznościowych, które straciły użytkowników i reklamodawcówOd Epulsu do Google+: 8 serwisów społecznościowych, które straciły użytkowników i reklamodawców
Społeczność przetrwa, miejsca spotkań – niekoniecznie (fot. banner NK.pl)
Aktualizacja: 18:01

Od Epulsu do Google+: 8 serwisów społecznościowych, które straciły użytkowników i reklamodawców

Od Epulsu do Google+: 8 serwisów społecznościowych, które straciły użytkowników i reklamodawców
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Drugiego kwietnia 2019 roku Google rozpoczął usuwanie kont użytkowników Google+. Pozostaną konta firmowe, ale to właściwie koniec tego serwisu. Podzielił los siedmiu innych serwisów, które zniknęły w ostatnich latach, m.in. NK.pl, MySpace czy Grono.net.

Google+, czyli nie wszędzie i nie zawsze musi się udawać
[Aktualizacja: 2.04.2019 r.]

Serwis społecznościowy Google+ powstał w 2011 roku. Miał być sposobem firmy na zaistnienie w szybko rozwijających się mediach społecznościowych. W krótkim czasie zdobył miliony użytkowników, tyle że ci niewiele publikowali.

Przez kolejne osiem lat Google próbował to zmienić, łącząc serwis z popularniejszymi usługami ze swojego portfolio.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja