Co sprawia, że dana sieć sklepów oceniana jest jako tania albo droga? Czy jest to wypadkowa faktycznych cen obserwowanych w sklepie, czy wynik realizowania misternej strategii firmy? Czy Biedronka naprawdę jest taka tania, a Alma to luksusowe, drogie delikatesy?
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Konsumenci każdego dnia podejmują decyzje zakupowe. Decydują się na zakup pieczywa w ulubionej piekarni, wędliny w pobliskim sklepie na rogu bądź w markecie, który mijają, wracając do domu. Większość z nich ma jednak problem z odpowiedzią na pytanie, dlaczego wybiera tę konkretną piekarnię czy market. Przecież nie jest to jedyny sklep znajdujący się na ich codziennej trasie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.