Wypijmy za Gazprom – na smutnoWypijmy za Gazprom – na smutnoWypijmy za Gazprom – na smutnoWypijmy za Gazprom – na smutno
Wizerunkowo to już tylko cień dawnej potęgi (fot. Pixabay)

Wypijmy za Gazprom – na smutno

Wypijmy za Gazprom – na smutno
Aleksandra Gieracka, Jakub Müller

Aleksandra Gieracka, Jakub Müller

-

Aleksandra Gieracka, Jakub Müller

Aleksandra Gieracka, Jakub Müller

Gazprom to jedna z najdziwniejszych korporacji świata. Od kilku lat inwestuje miliony w reklamę, sponsoring i relacje z mediami, a dzisiaj wizerunek tego brandu jest bardziej zużyty niż złoża gazu, na których firma zarabia.

– Specyfika Gazpromu polega na tym, że nie jest to typowa spółka, która działając na rynku, kieruje się tylko kryteriami rynkowymi. Gazprom jako koncern państwowy znajduje się pod ścisłą kontrolą polityczną ze strony państwa i bardzo często wykorzystywany był i jest do realizacji celów politycznych – mówi dr Szymon Kardaś, analityk Ośrodka Studiów Wschodnich.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja