Zaczął się rok 2015, a właśnie do niego trafili dr Emmett Brown i Marty McFly w drugiej części „Powrotu do przyszłości”. Na product placement w filmie Zemeckisa zdecydowało się kilka znanych marek. Czas na realizację wizji, które rozpalały wyobraźnię w końcu lat 80.?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Po pierwszej części „Powrotu do przyszłości” (1985) – filmu klasyfikowanego jako familijny – samochód DeLorean, którym poruszali się bohaterowie, niemal od razu zaczął być nazywany kultowym, choć wcześniej nie cieszył się popularnością. Dla wielu marek stało się jasne, że obecność w kolejnych częściach oznacza doskonały sposób promocji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.