Zorganizowani, pracowici, punktualni jak... Włosi!?Zorganizowani, pracowici, punktualni jak... Włosi!?Zorganizowani, pracowici, punktualni jak... Włosi!?Zorganizowani, pracowici, punktualni jak... Włosi!?

Zorganizowani, pracowici, punktualni jak… Włosi!?

Zorganizowani, pracowici, punktualni jak... Włosi!?
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Przykład Włoch pokazuje, jak szybko można zepsuć markę kraju. Tamtejszy rząd walczy ze stereotypami za pomocą kampanii, która sugeruje, że Włosi to nie tylko kucharze, imprezowicze i lekkoduchy.

Wydawałoby się, że wizerunku kraju można Włochom zazdrościć. Wystarczy spojrzeć na ranking marek narodowych Nation Brand Index, stworzony przez Simona Anholta. Ekspert ten doradzał blisko czterdziestu rządom krajów i jako pierwszy użył w 1996 roku pojęcia country branding. Według jego koncepcji budowanie marki kraju odbywa się w sześciu obszarach: eksport, zarządzanie, kultura, ludzie, turystyka oraz imigracja/inwestycje.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja