Walentynki to złoty okres dla kin. Nie inaczej było w tym roku, kiedy to długo wyczekiwaną premierę miała adaptacja książki „Pięćdziesiąt twarzy Greya”. O kontrowersyjnym filmie jest głośno już od decyzji o przeniesieniu powieści na ekran. Nic dziwnego, że jego popularność próbują wykorzystać firmy z przeróżnych branż.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Przodują w tym producenci prezerwatyw, co ze względu na tematykę filmu raczej nie dziwi. Durex uruchomił na swojej stronie internetowej dział 50 Games to Play, który ma stanowić źródło inspiracji dla par chcących urozmaicić swoje życie intymne.
Cztery z pięćdziesięciu podpowiedzi od marki Durex. Źródło: www.50gamestoplay.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.