7 zasad organizowania eventów adresowanych do kobiet7 zasad organizowania eventów adresowanych do kobiet7 zasad organizowania eventów adresowanych do kobiet7 zasad organizowania eventów adresowanych do kobiet

7 zasad organizowania eventów adresowanych do kobiet

7 zasad organizowania eventów adresowanych do kobiet
dr Anita Kijanka

dr Anita Kijanka

-

CEO, Come Creations Group

dr Anita Kijanka

dr Anita Kijanka

CEO
Come Creations Group

Od 13 lat zajmuje się komunikacją firm technologicznych. Śledzi i analizuje trendy, rozwija społeczność Strong Women in IT.

Długie kobiece rozmowy przez telefon, wyjścia na kawę z przyjaciółkami, tak zwane babskie wieczory... Jak wykorzystać kobiecą potrzebę relacji i dzielenia się emocjami w promocji marki? Na przykład stworzyć kolejną okazję do spotkania. I dobrze to spotkanie przygotować.

Marki inwestują w różnego rodzaju formy komunikacji, aby pokazać, że to właśnie ich produkty zasługują na uwagę i pieniądze konsumentów. We współczesnym nawale bodźców trudno się jednak wyróżnić. Warto starać się nawiązać silną emocjonalną więź z konsumentem, bo ta pozwala mieć nadzieję na jego wierność.

Niejedna marka kieruje swoją komunikację szczególnie do kobiet – dla nich zaś proces zakupowy jest mocno powiązany z emocjami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja