Długie kobiece rozmowy przez telefon, wyjścia na kawę z przyjaciółkami, tak zwane babskie wieczory... Jak wykorzystać kobiecą potrzebę relacji i dzielenia się emocjami w promocji marki? Na przykład stworzyć kolejną okazję do spotkania. I dobrze to spotkanie przygotować.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Marki inwestują w różnego rodzaju formy komunikacji, aby pokazać, że to właśnie ich produkty zasługują na uwagę i pieniądze konsumentów. We współczesnym nawale bodźców trudno się jednak wyróżnić. Warto starać się nawiązać silną emocjonalną więź z konsumentem, bo ta pozwala mieć nadzieję na jego wierność.
Niejedna marka kieruje swoją komunikację szczególnie do kobiet – dla nich zaś proces zakupowy jest mocno powiązany z emocjami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.