Bekon sprzedajeBekon sprzedajeBekon sprzedajeBekon sprzedaje
Dobrze sprzedaje produkty i idee (źr. American Egg Board)

Bekon sprzedaje

Bekon sprzedaje
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

O wzrost sprzedaży jajek przed Wielkanocą producenci raczej nie muszą zabiegać. Ale American Egg Board właśnie teraz chce przypominać, jakie skarby kryją się w skorupkach. I można by tu odwoływać się do tradycji takich jak szukanie jaj, zdobienie jaj czy czekoladowe jaja. Do masowej wyobraźni chyba lepiej jednak trafiają jajka z bekonem. A najlepiej z Baconem, Kevinem Baconem.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja