Choć straszenie wciąż jest w modzie, potencjał tkwi także w akcjach z pozytywnym przekazem. Mogą budzić sympatię czy nostalgię, ale też wzruszać, nawet wyciskając łzy z oczu.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Moda na zombie i straszenie nie przemija, jednak istnieje też druga strona medalu – wkręcanie widzów w sytuacje opierające się na pozytywnych emocjach. Pranki (czy też żarty, kawały) oparte na strachu nie mają już tej siły, którą dysponowały jeszcze rok czy dwa lata temu. Muszą konkurować z amatorami w rodzaju Wardęgi, których autentyczność trudno jest przebić.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.