YouTube walczy o dziecięcą widownię, a rodzice – na razie w Stanach Zjednoczonych – obawiają się, że będzie to furtka dla reklam, które w telewizji nie zostałyby dopuszczone do emisji. W tle jest walka o większe zyski i konkurencja z Facebookiem.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Juliusz Braun, prezes TVP, w wywiadzie dla „Tele Tygodnia” w 2013 roku tłumaczył, dlaczego z anteny zniknęła „Wieczorynka”. Mówił głównie o niewielkiej dziecięcej widowni i o tym, że nieuchronnie dobiegła końca epoka, w której telewizyjna dobranocka wyznaczała rytm dnia w polskich domach.
Nie mówił natomiast, że dziecięca uwaga powędrowała do kanałów tematycznych i do Internetu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.