YouTube vs. rodziceYouTube vs. rodziceYouTube vs. rodziceYouTube vs. rodzice

YouTube vs. rodzice

YouTube vs. rodzice
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

YouTube walczy o dziecięcą widownię, a rodzice – na razie w Stanach Zjednoczonych – obawiają się, że będzie to furtka dla reklam, które w telewizji nie zostałyby dopuszczone do emisji. W tle jest walka o większe zyski i konkurencja z Facebookiem.

Juliusz Braun, prezes TVP, w wywiadzie dla „Tele Tygodnia” w 2013 roku tłumaczył, dlaczego z anteny zniknęła „Wieczorynka”. Mówił głównie o niewielkiej dziecięcej widowni i o tym, że nieuchronnie dobiegła końca epoka, w której telewizyjna dobranocka wyznaczała rytm dnia w polskich domach.

Nie mówił natomiast, że dziecięca uwaga powędrowała do kanałów tematycznych i do Internetu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja