Cel jest jasny: być łatwą do zapamiętania, prostą do zrozumienia i – co najważniejsze – efektywną. Reklama od dawna jednak nie jest już tylko i wyłącznie środkiem napędzającym sprzedaż produktów i usług. Stała się czymś więcej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Reklama ewoluuje razem ze społeczeństwem. Wystarczy spojrzeć chociażby na materiały reklamowe z lat 60. ze Stanów Zjednoczonych. Dzieci promujące palenie? Seksistowskie podejście do kobiet? Przykłady można znaleźć bez trudu.
Kto oglądał serial „Mad Men” opowiadający o agencji reklamowej właśnie w tym okresie, wie, że swobodne podejście do palenia widoczne było zarówno w kreacjach, jak i w codziennym życiu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.