Porażka akcji Starbucksa „Race Together” pokazuje, jak niewiele dzieli udane wykorzystanie niestandardowego nośnika od kompletnej klapy. Innym markom, takim jak sieć fast food Chipotle, poszło w tego rodzaju kampaniach zdecydowanie lepiej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Pomysł Starbucksa na akcję „Race Together” wydawał się idealny. Masowa marka zabiera głos w ważnej społecznie debacie, jaką są w Stanach Zjednoczonych relacje między różnymi rasami. Polega to na tym, że barista podaje klientowi kubek opatrzony napisem „Race Together”. Jeśli po drugiej stronie lady zobaczy zainteresowanie, powinien przejść do dyskusji.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.