Jak się komunikować i budować dobre relacje w świecie nowych mediów?Jak się komunikować i budować dobre relacje w świecie nowych mediów?Jak się komunikować i budować dobre relacje w świecie nowych mediów?Jak się komunikować i budować dobre relacje w świecie nowych mediów?

Jak się komunikować i budować dobre relacje w świecie nowych mediów?

Jak się komunikować i budować dobre relacje w świecie nowych mediów?
Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

Joanna Chłopek

redaktor
Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Czego powinien wystrzegać się PR-owiec w kontaktach z mediami? Jak zainteresować publiczność swoim wystąpieniem? Dlaczego na naszych oczach rozpadają się media? To niektóre z pytań, na które starali się odpowiedzieć prelegenci Kongresu Profesjonalistów PR w Rzeszowie.

Komunikacja w świecie nowych mediów

Rozwój social media zupełnie zmienił relacje pomiędzy PR-owcami, mediami i markami. Dziennikarz będący niegdyś autorytetem stał się multiplikatorem treści, a większe możliwości wpływu zarówno na media, jak i PR-owców zyskał klient – stwierdził Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i PR w NC+.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja