Czego powinien wystrzegać się PR-owiec w kontaktach z mediami? Jak zainteresować publiczność swoim wystąpieniem? Dlaczego na naszych oczach rozpadają się media? To niektóre z pytań, na które starali się odpowiedzieć prelegenci Kongresu Profesjonalistów PR w Rzeszowie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Komunikacja w świecie nowych mediów
Rozwój social media zupełnie zmienił relacje pomiędzy PR-owcami, mediami i markami. Dziennikarz będący niegdyś autorytetem stał się multiplikatorem treści, a większe możliwości wpływu zarówno na media, jak i PR-owców zyskał klient – stwierdził Arkadiusz Mierzwa, dyrektor ds. komunikacji i PR w NC+.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.