Baddie Winkle to kobieta, która ostatnio podbija Instagram. Reklamuje odważne ubrania młodzieżowej firmy, a jej profil obserwuje prawie 900 tys. osób. Fakt, że ma 86 lat, też nie jest już nietypowy – to tylko jeden z przykładów czegoś, co można określić jako „silver tsunami” w reklamie.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kampania firmy Dimepiece „State of Mind” (ang. stan umysłu) z Baddie Winkle wyróżnia się nie tyle ze względu na wiek modelki, ile raczej odważną kreację. Celem jest promocja marki poprzez przełamywanie tabu, zgodnie z którym osobom w określonym wieku nie wypada nosić pewnych ubrań.
Winkle występuje więc w różnych strojach kąpielowych, w bieliźnie czy bluzkach z wyzywającymi nadrukami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.