Bankomat, lotnisko, a nawet barierki rozdzielające dwupasmową jezdnię. Przekaz w takich miejscach przyciąga uwagę odbiorcy, nawet jeśli nie jest szczególnie atrakcyjny wizualnie. Wystarczy, że wykorzystuje chorobę dzisiejszych czasów: dekoncentrację.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W zdobycie uwagi odbiorcy twórcy komunikatów reklamowych wkładają mnóstwo wysiłku. Jedni stawiają na zasięg, bombardując dywanowo. Wystarczy wspomnieć spot Media Expert, który od 20 listopada 2014 do początku tego roku wyemitowano około 25 tys. razy. Według szacunków mogło to kosztować nawet kilkanaście milionów złotych.
Inni tworzą efektowne kreacje, licząc na efekt wirusowy.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.