Ostatni tydzień upłynął pod znakiem reklamy Fundacji Mamy i Taty. Bohaterka spotu – bogata właścicielka luksusowego domu i globtroterka w średnim wieku – żałuje, że nie zdążyła mieć dziecka. Przekaz poruszył internautów, publicystów, blogerów i branżę reklamową. Powstało mnóstwo memów, kwitł real-time marketing.Jaki był cel kampanii? Wnioskując po informacjach zawartych na stronie NieOdkladajMacierzynstwa.pl, celem było zainicjowanie dyskusji na temat skutków ubocznych przyjmowania antykoncepcyjnych pigułek hormonalnych.
W badanych przez fundację krajach sprzedaż takich pigułek po dyskusji społecznej malała. W USA sprzedano ich mniej nawet o jedną czwartą.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.