FIFA fauluje, sponsorzy grają dalejFIFA fauluje, sponsorzy grają dalejFIFA fauluje, sponsorzy grają dalejFIFA fauluje, sponsorzy grają dalej

FIFA fauluje, sponsorzy grają dalej

FIFA fauluje, sponsorzy grają dalej
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Czy sponsorzy FIFA tacy jak Visa, Adidas, Coca-Cola, Hyundai znacząco stracą na aferze korupcyjnej? Przebieg podobnych kryzysów na styku sportu, biznesu i mediów – mających w tle seks, jak u Tigera Woodsa czy doping, jak u Lance’a Armstronga – wskazuje na to, że nie.

Położenie, w jakim znalazła się sama organizacja oraz sponsorujące ją firmy, najlepiej obrazuje sytuacja dyrektora ds. komunikacji FIFA, Waltera De Gregorio. Opowiedział on niedawno dowcip w szwajcarskiej telewizji: „Prezydent FIFA, sekretarz generalny i dyrektor departamentu ds. mediów jadą w jednym samochodzie. Kto prowadzi? Policja”. Odchodzącego szefa, Seppa Blattera widocznie to nie rozbawiło, bo De Gregorio stracił pracę.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja