Czy sponsorzy FIFA tacy jak Visa, Adidas, Coca-Cola, Hyundai znacząco stracą na aferze korupcyjnej? Przebieg podobnych kryzysów na styku sportu, biznesu i mediów – mających w tle seks, jak u Tigera Woodsa czy doping, jak u Lance’a Armstronga – wskazuje na to, że nie.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Położenie, w jakim znalazła się sama organizacja oraz sponsorujące ją firmy, najlepiej obrazuje sytuacja dyrektora ds. komunikacji FIFA, Waltera De Gregorio. Opowiedział on niedawno dowcip w szwajcarskiej telewizji: „Prezydent FIFA, sekretarz generalny i dyrektor departamentu ds. mediów jadą w jednym samochodzie. Kto prowadzi? Policja”. Odchodzącego szefa, Seppa Blattera widocznie to nie rozbawiło, bo De Gregorio stracił pracę.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.