Tegoroczne lato to kolejny korowód dużych imprez plenerowych: festiwale muzyczne, pikniki lotnicze, mecze piłkarskie. Warunkiem powodzenia jest odpowiednia różnorodność oferty. A co z wydarzeniami prestiżowymi, wymuszającymi na sponsorach minimalizm w eksponowaniu własnego logo? Na tenisowym Wimbledonie z pomocą przychodzi technologia.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Najchętniej oglądane festiwale muzyczne dzielą się na dwa rodzaje. Telewizyjne, jak festiwal w Opolu czy Top Trendy, są krótkie i intensywne. Jedni widzowie skupiają się na występujących gwiazdach i celebrytach, inni na warstwie muzycznej, jeszcze inni na scenografii – nikt nie zdąży się znudzić.
Co innego festiwale nietelewizyjne, trwające kilka dni, jak Open’er, Woodstock czy nawet wydarzenia o innym charakterze, jak Air Show w Radomiu.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.