Lato 2015: postwidownia szuka atmosferyLato 2015: postwidownia szuka atmosferyLato 2015: postwidownia szuka atmosferyLato 2015: postwidownia szuka atmosfery

Lato 2015: postwidownia szuka atmosfery

Lato 2015: postwidownia szuka atmosfery
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Tegoroczne lato to kolejny korowód dużych imprez plenerowych: festiwale muzyczne, pikniki lotnicze, mecze piłkarskie. Warunkiem powodzenia jest odpowiednia różnorodność oferty. A co z wydarzeniami prestiżowymi, wymuszającymi na sponsorach minimalizm w eksponowaniu własnego logo? Na tenisowym Wimbledonie z pomocą przychodzi technologia.

Najchętniej oglądane festiwale muzyczne dzielą się na dwa rodzaje. Telewizyjne, jak festiwal w Opolu czy Top Trendy, są krótkie i intensywne. Jedni widzowie skupiają się na występujących gwiazdach i celebrytach, inni na warstwie muzycznej, jeszcze inni na scenografii – nikt nie zdąży się znudzić.

Co innego festiwale nietelewizyjne, trwające kilka dni, jak Open’er, Woodstock czy nawet wydarzenia o innym charakterze, jak Air Show w Radomiu.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja