W trudnych dla siebie czasach magazyny drukowane sięgają po nowe sposoby promocji. Konkurencja nie polega tylko na śrubowaniu jakości materiałów. Stunt advertising oraz akcje społeczne są obiecującym reklamowym nurtem dla znanych tytułów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wydawany od 1843 roku „The Economist” jest specjalistycznym tygodnikiem, który sprzedaje również internetowy dostęp do swoich materiałów. Choć wydanie mobile wciąż jest mniej popularne od papierowego, można zauważyć coroczny wzrost sprzedaży tej edycji o 300%. Takie wyniki to zasługa nie tylko promocji online, lecz i bezpośredniego kontaktu z czytelnikami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.