Nowy Jork, Paryż, Londyn, Berlin. Ciekawe akcje experiential i ambient marketingu kierowane są zwykle do mieszkańców Stanów Zjednoczonych i Europy. Ale agencje reklamowe już od jakiegoś czasu otwierają się na nowe możliwości. Następna w kolejce jest Ameryka Południowa.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Wraz z rozwojem globalnej wioski i coraz lepszą komunikacją agencje mogą popisywać się kreatywnością w dowolnym zakątku świata, by zadziwiać odbiorców ze wszystkich rynków. Charakterystyczny klimat Ameryki Łacińskiej sprzyja nowym, nieszablonowym rozwiązaniom i realizacji niespotykanych dotychczas pomysłów.
Marka słodyczy Kit Kat w ramach silnej promocji w Kolumbii we współpracy z JCDecaux postawiła na outdoor w kreatywnej odmianie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.