Sherlock Holmes w Warszawie, czyli zrozumieć storytellingSherlock Holmes w Warszawie, czyli zrozumieć storytellingSherlock Holmes w Warszawie, czyli zrozumieć storytellingSherlock Holmes w Warszawie, czyli zrozumieć storytelling

Sherlock Holmes w Warszawie, czyli zrozumieć storytelling

Sherlock Holmes w Warszawie, czyli zrozumieć storytelling
Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Agnieszka Jaszcz

Agnieszka Jaszcz

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Gdy Mark Gatiss i Steven Moffat umieścili akcję serialu „Sherlock” we współczesnym Londynie i dali bohaterom do dyspozycji telefony komórkowe, komputery i nowoczesne laboratoria, fani byli przerażeni. Wydawało się, że ikona pozbawiona swych atrybutów: fajki, lupy czy kapelusza przestanie być atrakcyjna. Okazało się jednak, że ekscentryczność równie dobrze ma się w XXI wieku, a tym, co wciąż fascynuje, jest dobra opowieść.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja