Kim jest KimśKim jest KimśKim jest KimśKim jest Kimś

Kim jest Kimś

Kim jest Kimś
Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Bartosz Nassalski

Bartosz Nassalski

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Kim Kardashian – symbol złego smaku czy doskonale przemyślany produkt marketingowy? Jedna z najpopularniejszych osób na Instagramie (dopiero niedawno zdetronizowana przez Taylor Swift) jest dość trudna do zrozumienia. A jednak to fenomen wart uwagi.

Jeżeli brać na poważnie zapowiedzi, które składa doktor Kanye West (doktorat honoris causa na Akademii Sztuk Pięknych w Chicago uzyskany w maju 2015 roku) – w 2020 roku zamierza się on ubiegać o fotel prezydenta Stanów Zjednoczonych. Gdyby coś takiego faktycznie miało miejsce i gdyby ten artysta wygrał wybory, Kim Kardashian uzyskałaby tytuł Pierwszej Damy.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja