Po co trafiać z reklamą do tysiąca konsumentów, jeśli tylko jeden z nich jest zainteresowany treścią? Nadszedł koniec klipów serwowanych masowo. Czas na erę reklam skrojonych na miarę indywidualnych upodobań odbiorców. Ale czy to pod każdym względem dobrze?
Oczywiście technologia wciąż nie pozwala na przygotowanie wideo, które zainteresuje każdego odbiorcę. Jednak marka Axe, należąca do koncernu Unilever, wraz z agencją Cubocc Sao Paulo postarali się bardzo, by przyciągnąć uwagę możliwie wielu widzów z jak najszerszej grupy.
Wszystko po to, aby wskoczyć na pozycję lidera w Brazylii w kategorii męskich kosmetyków – obecnie brand znajduje się na ostatnim miejscu podium w tym kraju, oferując na razie tylko dezodoranty.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.