Marka Roberta Kubicy, jednego z niewielu polskich sportowców rozpoznawalnych globalnie, w ostatnich latach mocno podupadła. Czego potrzeba mu, by mógł odbudować swoją pozycję na rynku medialnym i reklamowym?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Kampanie, w których w ostatnich latach występował Kubica, można wymieniać długo. Był już twarzą napoju energetyzującego N-Gine, pojawił się na plakatach Lotto, był ambasadorem marki zegarków Certina.
Mimo to jedyny Polak startujący w Formule 1 oraz obecnie kierowca rajdowy jest daleko w tyle za najbardziej pożądanymi przez reklamodawców polskimi sportowcami, takimi jak Robert Lewandowski, Piotr Żyła czy Agnieszka Radwańska.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.