Skuteczne lub nie – ograniczenia dotyczące promocji alkoholu zmuszają agencje do myślenia poza sztywnymi ramami. To owocuje kreacjami odważnymi, nie zawsze pełnymi sensu, ale zwykle konsekwentnie oddającymi wartości marki. W erze beaconów ta spójność nadal jest istotna.Przykładem może być niedawna akcja marki piwa Andes z Argentyny. Stworzony na jej potrzeby materiał filmowy jest nieco za długi, aby być klasyczną reklamą, ale może sprawdzić się w Internecie.
W mieście Mendoza w środkowej Argentynie ogłoszono casting do reklamy piwa, a do udziału zaproszono największych lokalnych przystojniaków. Brzmi logicznie? Tak, ale prawdziwym celem okazuje się wywabienie mężczyzn z klubów, gdzie ich mniej przystojni koledzy mogą poderwać kobiety.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.