Nie potrafi czekać. Wymaga wszystkiego natychmiast. Nie wyobraża sobie życia bez dostępu do Internetu. Taki jest obraz współczesnego nastolatka. Jak komunikować się z liczącą w Polsce 8,5 mln osób generacją Z, dla której medium pokoleniowym stał się Snapchat?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Mogłoby się wydawać, że pokolenie Z dla dzisiejszych badaczy stanowi niebotyczne wyzwanie. A jednak Julia Izmałkowa podczas XVI Kongresu Badaczy Rynku i Opinii starała się przekonać słuchaczy, że młodzi nie różnią się tak bardzo od wcześniejszych generacji.
Ich potrzeby rzeczywiście mają specyficzną formę wyrazu, intensywność i hierarchię.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.