Nieistniejąca gwiazda PepsiNieistniejąca gwiazda PepsiNieistniejąca gwiazda PepsiNieistniejąca gwiazda Pepsi
Pepsi i jej muzyczna gwiazda. A wszystko to w serialu (Pepsi promotion on „Empire”)

Nieistniejąca gwiazda Pepsi

Nieistniejąca gwiazda Pepsi

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

redaktor, Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Joanna Chłopek

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Joanna Chłopek

redaktor, Marketing przy Kawie

Opiekuje się sekcją Espresso. Wyszukuje i selekcjonuje interesujące kampanie i wydarzenia ze świata marketingu. Absolwentka filologii polskiej, z Marketingiem przy Kawie związana od 2013 r.

Jamal Lyon to utalentowany amerykański artysta R&B i kompozytor. Pochodzi ze znanej muzycznej rodziny. Teraz odniósł kolejny sukces: został twarzą Pepsi. To, że Jamal jest postacią fikcyjną, wykreowaną na potrzeby amerykańskiego serialu „Imperium”, w niczym nie przeszkadza. Zaangażowanie go przez markę odzwierciedla obecne trendy w product placement.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja