Aktorzy w sile wieku, trochę dziwacznych animowanych hybryd, sporo muzyki – tak można podsumować tegoroczny festiwal reklam podczas SuperBowl. Redakcja Marketingu przy Kawie przygotowała przegląd najciekawszych trendów i swój ranking reklam.
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W ubiegłym tygodniu znane już były spoty, które w dużej mierze wyznaczają główny widoczny trend w tegorocznych produkcjach reklamowych. Czytaj więcej: Jubileuszowa sportowa noc reklamożerców – nowe ceny za 30 sekund sławy. Teraz czas na rankingi i przeglądy.
W tym roku najbardziej rzucało się w oczy zaangażowanie wielu (w kontekście liczby wszystkich reklam na SuperBowl) aktorów w sile wieku.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.