Daj lajka za dżinsy DieslaDaj lajka za dżinsy DieslaDaj lajka za dżinsy DieslaDaj lajka za dżinsy Diesla

Daj lajka za dżinsy Diesla

Daj lajka za dżinsy Diesla
Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

-

Sonia Horonziak

Sonia Horonziak

„Lajki”, „emotikony”, „selfies” to w ostatnich latach nie tylko symbole Internetu, ale i niemal obowiązkowe elementy kampanii reklamowych – zwłaszcza tych kierowanych do młodzieży. Tym razem motywy nowoczesnej komunikacji online wykorzystuje Diesel, jednak w typowy dla siebie, przewrotny sposób.

Nicola Formichetti, dyrektor artystyczny Diesla odwołał się do schematów zachowań użytkowników mediów społecznościowych, prezentując nową kolekcję na tegoroczną wiosnę i lato. Kreację do działań reklamowych w prasie, Internecie i na nośnikach zewnętrznych przygotowała nowojorska agencja Spring Studios.

W gronie sześciorga modeli występujących w kampanii jest m.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja