„Lajki”, „emotikony”, „selfies” to w ostatnich latach nie tylko symbole Internetu, ale i niemal obowiązkowe elementy kampanii reklamowych – zwłaszcza tych kierowanych do młodzieży. Tym razem motywy nowoczesnej komunikacji online wykorzystuje Diesel, jednak w typowy dla siebie, przewrotny sposób.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Nicola Formichetti, dyrektor artystyczny Diesla odwołał się do schematów zachowań użytkowników mediów społecznościowych, prezentując nową kolekcję na tegoroczną wiosnę i lato. Kreację do działań reklamowych w prasie, Internecie i na nośnikach zewnętrznych przygotowała nowojorska agencja Spring Studios.
W gronie sześciorga modeli występujących w kampanii jest m.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.