Intel i Target to dwie marki, które zostały niekwestionowanymi zwycięzcami Grammy 2016 w dziedzinie marketingu. Wszystko dzięki uczestnictwu w wyjątkowych projektach największych gwiazd muzyki pop.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Chociaż Grammy to impreza gwiazd muzyki popularnej, tegoroczne rozdanie nagród zyskało na wyjątkowości w dużej mierze dzięki obecności na nim marek zaawansowanych technologicznie. Efektem zaangażowania brandów były świeże, unikatowe występy, które zapisały się w historii muzyki.
Mowa o dwóch duetach: Lady Gagi i Intela oraz Gwen Stefani i sieci sklepów Target.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.