Od udawanych insightów do reklamowych kłamstw. Kobieta – czy jako matka staje się świętą?Od udawanych insightów do reklamowych kłamstw. Kobieta – czy jako matka staje się świętą?Od udawanych insightów do reklamowych kłamstw. Kobieta – czy jako matka staje się świętą?Od udawanych insightów do reklamowych kłamstw. Kobieta – czy jako matka staje się świętą?
Zawsze gotowa do poświęceń (fot. 2xSamara.com/Fotolia)

Od udawanych insightów do reklamowych kłamstw. Kobieta – czy jako matka staje się świętą?

Od udawanych insightów do reklamowych kłamstw. Kobieta – czy jako matka staje się świętą?
Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa

-

CEO, Izmałkowa

Julia Izmałkowa

Julia Izmałkowa

CEO
Izmałkowa

Humanologist, CEO agencji badawczej Izmałkowa specjalizującej się w pozadeklaracyjnych badaniach etnograficznych dla biznesu. Jako badacz pracowała dla wszystkich branż usługowych i FMCG w Polsce – z wyjątkiem politycznej. Z wykształcenia psycholog, doświadczenie zdobywała w działach strategii największych globalnych agencji reklamowych. We wszystkich badaniach bierze pod uwagę analizę społeczno-kulturową jako podstawę nie tylko rozumienia teraźniejszości, ale i przywidywania przyszłości. Za najważniejszy cel swojej pracy uważa praktyczność. Prelegentka polskich i zagranicznych konferencji, wykładowczyni uniwersytecka, ekspert w dziedzinie badań etnograficznych.

Julia Izmałkowa, psycholog i badacz, pisze o przekłamaniach w komunikacji marek, do których prowadzi brak prawdziwych insightów. Temat pierwszy: kobiety. Jakich prawd na ich temat niemal nigdy nie widzimy w reklamach?

Insighty tylko wtedy są insightami, kiedy otwierają oczy. Kiedy wywołują efekt: „Wow – serio?” lub „No tak! Że też o tym nie pomyślałam”. Wszystko, co jest banalne, za bardzo uproszczone, jałowe, bezpieczne do bólu – nie ma już statusu insightu. To nie jest nawet podobne do insightów.

Nie można zbudować innowacyjnej, odkrywczej, silnej marki zasługującej na lojalność, bazując na truizmach i powtórkach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja