Julia Izmałkowa, psycholog i badacz, pisze o przekłamaniach w komunikacji marek, do których prowadzi brak prawdziwych insightów. Temat pierwszy: kobiety. Jakich prawd na ich temat niemal nigdy nie widzimy w reklamach?Insighty tylko wtedy są insightami, kiedy otwierają oczy. Kiedy wywołują efekt: „Wow – serio?” lub „No tak! Że też o tym nie pomyślałam”. Wszystko, co jest banalne, za bardzo uproszczone, jałowe, bezpieczne do bólu – nie ma już statusu insightu. To nie jest nawet podobne do insightów.
Nie można zbudować innowacyjnej, odkrywczej, silnej marki zasługującej na lojalność, bazując na truizmach i powtórkach.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.