Finansowy świat młodych to nie tylko dynamizm, kolory, memy i hashtagiFinansowy świat młodych to nie tylko dynamizm, kolory, memy i hashtagiFinansowy świat młodych to nie tylko dynamizm, kolory, memy i hashtagiFinansowy świat młodych to nie tylko dynamizm, kolory, memy i hashtagi

Finansowy świat młodych to nie tylko dynamizm, kolory, memy i hashtagi

Finansowy świat młodych to nie tylko dynamizm, kolory, memy i hashtagi
Agnieszka Rządca, Konrad Siwiński

Agnieszka Rządca, Konrad Siwiński

-

Agnieszka Rządca, Konrad Siwiński

Agnieszka Rządca, Konrad Siwiński

„Memy to podstawa!”, „Pamiętaj o hashtagach!” – to wszechobecne rady na temat docierania do młodych klientów z komunikatem marketingowym. Postrzeganie najmłodszych uczestników rynku jako kolorowych, dynamicznych gadżeciarzy, bezrefleksyjnych i nastawionych na szybki efekt, zdominowało również komunikację instytucji finansowych.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja