Knorr i miłość od pierwszego zasmakowaniaKnorr i miłość od pierwszego zasmakowaniaKnorr i miłość od pierwszego zasmakowaniaKnorr i miłość od pierwszego zasmakowania
Od jedzenia blisko do miłości (fot. kadr ze spotu Knorra)

Knorr i miłość od pierwszego zasmakowania

Knorr i miłość od pierwszego zasmakowania
Martyna Bienias

Martyna Bienias

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Martyna Bienias

Martyna Bienias

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Przeciwieństwa się przyciągają? Nie w najnowszej kampanii Knorra „Love at first taste”. Marka udowadnia, że jedzenie może wyzwolić w ludziach emocje i zbliżyć do siebie – jeśli tylko gusta konsumujących są zbieżne.

Miłość od pierwszego zasmakowania jest możliwa – przekonują twórcy kampanii Knorra. Ta pojawiła się w Internecie pod koniec kwietnia i szybko rozprzestrzeniła się wśród odbiorców. Do udziału w akcji marka zaprosiła kilku nieznających się wcześniej singli, dobierając ich w pary na podstawie upodobań kulinarnych. Wszystko to, by sprawdzić, czy możliwe jest, aby dzięki temu nawiązała się między nimi więź uczuciowa.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja