Jako konsumenci żyjemy dziś w ciągłym poczuciu niepewności. Rzeczy dotychczas stałe, dające oparcie, okazały się kruche. Sięgamy więc po różne sposoby radzenia sobie z tą niepewnością, łącząc je w twórczych splotach. Ani myślimy wybierać jednej drogi!
Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Jedno jest pewne. Dziś nie chcemy być nijacy i obojętni. Poszukujemy wyrazistości, nawet jeśli ma ona oznaczać ekstremalną normalność (normcore). Również zwyczajność wymaga dziś bowiem ideowej deklaracji.
Do wszystkiego, co robimy, podchodzimy z powagą, a nasze postawy się wyostrzają. Jeśli zanurzamy się w świecie silnych bodźców, to od razu są to bodźce zwielokrotnione, układające się w ciągły streaming wrażeń.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.