Kampanie przygotowane na Euro 2016 na ogół rozczarowują niewielką oryginalnością. Można to jednak zrozumieć – bardziej niż oryginalność liczy się zbudowanie prostych skojarzeń i zaangażowanie konsumentów.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Najgłośniejszy duet reklamowy Robert Lewandowski stworzył z Tomaszem Kotem w spocie T-Mobile. Jako kapitanowie rywalizujących drużyn obaj walczą o prymat na boisku, dopóki nie odkryją, że korzystają z usług tego samego operatora.
Na stronie akcji JestemKotem.pl celebryci (m.in. uczestnicy programu „Top Model”) i zwykli użytkownicy wrzucają filmy ze swoimi nietypowymi golami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.