Euro 2016, czyli Lewandowski, sponsorzy oficjalni i nieoficjalniEuro 2016, czyli Lewandowski, sponsorzy oficjalni i nieoficjalniEuro 2016, czyli Lewandowski, sponsorzy oficjalni i nieoficjalniEuro 2016, czyli Lewandowski, sponsorzy oficjalni i nieoficjalni

Euro 2016, czyli Lewandowski, sponsorzy oficjalni i nieoficjalni

Euro 2016, czyli Lewandowski, sponsorzy oficjalni i nieoficjalni
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Kampanie przygotowane na Euro 2016 na ogół rozczarowują niewielką oryginalnością. Można to jednak zrozumieć – bardziej niż oryginalność liczy się zbudowanie prostych skojarzeń i zaangażowanie konsumentów.

Najgłośniejszy duet reklamowy Robert Lewandowski stworzył z Tomaszem Kotem w spocie T-Mobile. Jako kapitanowie rywalizujących drużyn obaj walczą o prymat na boisku, dopóki nie odkryją, że korzystają z usług tego samego operatora. 

Na stronie akcji JestemKotem.pl celebryci (m.in. uczestnicy programu „Top Model”) i zwykli użytkownicy wrzucają filmy ze swoimi nietypowymi golami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja